23.3.15

dialoguri şi nu numai

cu peperul

P: - Te iubesc mult.
Tudor: - Eu ssi mai mult!
P: - Eu te iubesc până la Soare!
T:- Ssi eu până la Lună!
P: - Eu te iubesc până la M8 (blocul în care stăm)
T: - Ssi eu până la M9!!!



cu mine, în metrou. Încruntarea şi răcnetele joase, de "dragon", cum îi spun eu, se menţin, când oameni străini îi zâmbesc.

Se urcă în metrou. Se aşază lângă o doamnă. Doamna îi zâmbeşte. El se uită urât.
- Mami, de ce te încrunţi?
- Că vea jucăria mea. Ssi nu i-o dau.  Rrrrr...
- Mami, doamna nu vrea jucăria ta. Şi să-ţi mai zic ceva!
- Tze?
-Ştiai că pe teritoriul României dragonii nu au voie să circule cu metroul?
- NU!!!
-...
-Atunţi nu sunt dragon, sunt copil!

Un domn, sprojinind o bară, râde pe-nfundate. Ridicându-se, în drum spre uşă, îi aruncă foarte supărat:
- Hei! Nu e de RÂS! E DE PLÂNS!

Şi pleacă supărat. Când să iasă pe uşă strigă, tot cu supărare: PA!!!!


Duminică după amiaza. Nimic prevestitor.

- Mami, hai să mergem în vizită la Andrei!
- Care Andrei, mami ???
- Colegul meu de serviciu!
- Tu ai un serviciu???
- Da, sigur!
- Şi...unde lucrezi tu?
- Într-un loc maaaare ssi ănalt de tot!!
- Aham...şi mai exact CE FACI?
- Am un laptop maaaare la care nu au voie mamele ssi oamenii. Doar băieţii mari.
....
- Şiiii.... Andrei e colegul tău imaginar?
- (indignat) Nu, mami! E adevărat!!!

....
- Păi şi unde locuieşte?
- La M9!!!! (noi stăm în M8)
- Păi eu habar n-am unde este blocul ăsta!
- Uite-l, afară, acolo e!
-... şi...la ce apartament! stă Andrei?
- Uite acolo undee e lumină sssi se vede tilivizorul ăla mare mare cu desene!







Niciun comentariu: